bye bye for den har gangen

Snart ar denna underbara semetern slut for den har gangen.
Jag kan inte klaga, jag har haft det sa roligt med vara grannar men allra mest sa tror jag dem har haft roligt at mig.
vad ar det for fel pa mig ehentligen? kan jag inte vara normal och bete mig som folk nan gang? har iaf jaavligt roliga citat fran den har resan som ni ska fo hora sen, oj vad jag har skrattat oich legat dubbelvikt at dem. Jag och Tajna har blivit lite bundisar har nere och legat lite for oss sjalva pa stranden och snackat massa strunt, sa nu vet hon nog lite for mkt om mig skulle ja tro. Men hittils har jag iaf inte skram ivag nagon. haha. Men dagarna har ju som sagt sett ganska sa lika ut, har akt till manga olika strander . Jungle beach var en riktigt hojdarstrand tyckte jag, knappt nagra folk och kristallklart vatten och palmer som vajade over oss. det masta vara thailand som for typ 20 ar sen.
Men har ju lytckats akt pa en liten magsjuka och igar som pricken over iet en bihallsinflammation. har sant tryck i hela skallen som gar anda ner till tanderna. Sa nu knaprar jag renixin och gruvar mig lite infor flygresan. bihallsinflammation + flygning = gaaaah!
Tankte ja skulle skriva massa om resan nu men jag vet inte vart jag ska borja. det har ju bara varit sol sol, bad bad och pa massa olika strander. Inge kul att hora om liksom. Men det har iaf varit den basta resan hittils, har nog gjort mycket att vi har varti sa manga och att jag har kunnat vara mig sjalv. alltsa har jag hallit lada, gapat och harjat runt som hemma. :)
Men imorgonkvall kl 5 landar planet i sverige och da ska jag hem och det forsta jag ska gora ar att byta rent i sangen och smorja in mig med ett halv flaska babyolja. JAG SER INTE KLOK UT! jag flagnar och mina klader ar helt snotakta. mina stackars tuttar ar helt rosa och kliar som skjutton. haha. varfor ska fargen forsvinna sa fort?
ska slanga mig i soffan och kommer nog slockna pa 5 roda med en 11 timmar lang flyresa i bagaget.
Pa fredag blir det jobb och i helgen forhoppningsvis lite mys med pannkaka med L och massa svensk godis. kan inte beskriva hur mycket jag vill ha en salt doskalle nu. nammi! Och sen..trummvirrvel.. ska jag fa gora min stav! har langtat efter det hela semester, alltid kul att grejja som sin kropp tycker jag. Har ju gjort en bamboo tatuering har nere, den har lakt sa fint med gud i himmelen va ont det gjorde att gora den da. Hade som tur va natalie och karoline som holl mig i handen hela 20 minuter. jaja, har ja lyckats kladda ner hela revbenet i 7 timmar sa va val inte 20 min sa mkt. Men nojd ar jag iaf och det blir verkligen ett minne for livet.

Nej nu ar det dags for en dusch och lite insmorjning, sen blir det tvarattersmiddag med friterad banan ochg lite slutshopping sen sova. ska upp 5 imogonbitti. Snart ar jag hemma hos er pullor, jag har iaf langtat ihal mig efter er. ♥

Madde? har du fatt bloggsjukan. har aldrig varit med om nagon som bloggar sa mycket. men jag ser det som ett gott tecken.
Imorgon ska vi blanda vara roster igen pa skype. underbart!

Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tjata på mig att jag skulle blogga mer så nu gör jag det sörrö! ;) hoppas resan går bra imårn.

2010-02-16 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0