batteritorsk!!!!

Gash. Ipoden har laddat ur.
fort som f sprang jag till ett internetcafe och nu sitter den i pa laddning och vaknar sakta till liv.
annu en underbar och solig dag med massa ol och bad. Ska strax ta en p walk runt stranden och kanske kopa mig en chang.
Senare ska vi mota upp ganget och ga till restaurangen kata mamma och ata pad thai. naam naam.
Har forsokt att hitta snackor idag pa stranden men hitta fanimej inte en enda fin, men ska fortsatta sokandet imorgon.
Ska forsoka fa med mig pappa till nai harn beach imorgon, en tuk tuk resa pa 30 min bort och  oh la la du kommer till varldens basta strand!
Pa mondag har vi hyrt bat och ska aka till en pytteliten strand som heter Nui beach, skont att komma ut pa skon lite och battra pa brannan. For ovrigt sder jag ut som skit, brannan ar rod och  ojamn men jag jobbar pa pepparkaksfargen. om en vecka ar jag snyggve sjalv!
Har aldrig varit med om sa mkt mygg som det ar nu, har typ 100 myggbatt som kliar som fuck. nattarna ar varst vaknar hela tiden av att de surrar i oronen.
Idag nar jag hade min ensama timme nar de nadra gatt till hotellet kom en thailandare fram till mig och nop mig hart som fan i armen. haha gaash va ont de gjorde med solbrannan o allt. jag som annars gillar nyp. haha. Det ar ganska intressant att va ensam tjej pa stranden. alltid kommer de fram nagon och vill snacka. far mkt komplimanger for tatueringen.
Nej det ar sa harligt att sitta med mina fiskarbyxor och mitt stora linne med en saltig toffs pa skann och pilotbrillorna pa. Jag kanner mig cool da, ja, jag ar nog ganska cool iaf. haha

Madeleine chris karlsson
. Hur har du det uppe i norge. jag hoppas du saknar mig. Jag saknar dig men det har ja ju iof gjort enda sen du lamnade sverige for tromso. Kom hem sen nar ja kommer hem sa vi kan dricka vin och sjunga.

Nu ska jag ta mig en prommis och lyssna pa lite kapten rod. PUSS Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0