Aoootch!

Gosh. redan söndag, en bra söndag dessutom, eller hela helgen har varit kanon.
Gick jätte bra att jobba igår trots att det var svullet och blått och det gjorde ont att göra vissa rörelser,
tog bort kompressen när ja kom hem, då gjorde de ännu ondare att röra sig. Men jag är övernöjd, blev bättre än ja trodde. Nu är det bara vänta några månader tills det läkt och vänta ännu ett litet tag innan ja kan byta stav.
Att det kan vara så kul att smycka sin kropp?

Idag skulle ja tvättat men när ja kom ner så såg jag att fan, det är ju imorgon jag har tvätt tid och då jobbar ja hela dagen så jag måste springa ner till mamma ikväll och tvätta lite sängkläder. Då tänkte ja passa på att sno lite käk, har beställt kyckling för det har ja inte lagat på månader. Plus att jag inte hälsat på där nere i deras nya lya sen i början av januari, inte träffat milou eller någon. Systeryster träffade jag senast i november. Nej kanske dags att ta en runda och besöka min familj?
Men det har med handen på hjärtat varit ganska fullproppat i mitt schema med jobb och annat.

Nejni, jag tänkte faktiskt dammsuga och torka golven, ser inte ut som godis här hemma längre.
/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0