Tisdag..

Hej Hej!
Hela påsken har jag legat lite små sjuk och idag har jag nästan tappat rösten! påsken är nog den högtid som jag tycker är bäst, fint väder och asmycket festtillfällen, men här har jag bara legat i soffan o ätit mat o godis. Jag och Hans handla mat o godis för över 800 NORSKA kronor tillsammas nu till påsken! Snacka om mycket käk. Men det har otroligt nog gått i det mesta! har några ostbågar kvar tror jag ;)
I förrgår var vi ut och åkte en sväng för det var så otroligt fint väder, så skönt att snön börja smälta bort nu här uppe i Tromsö, det är ganska mycket kvar men man märker helt klart skillnad, och det har inte snöat en ända gång sen jag kom upp igen och inte sen jag åkte heller har säkra källor talat om! =) Härligt. Otroligt trött på snö nu!

Ny vecka och nya tag. Hoppas på att få lite jobb gjort av den här veckan som e kvar nu. Vill ha in lite stålar till sommarn ;)

Sitter ute just nu så jag ser inte så bra när jag skriver men lägger upp lite bilder från i förrgår när jag komme rin igen. =)

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0