Livet på en pinne




Värktabletten gjorde mig lite småhög och bäst av allt, no pain.
Sitter på ballen med miss gaga och målar naglarna gammelrosa och njuter av solen i mina wayfares.
Livskvaliten sköt i höjden och känner mig kär på livet. Nu drömmer jag om sommaren och om en heineken, om reggae och om bruna ben, vart är min stråhatt? Måste söka igenom vinden med karta och kompass tills jag hittar den. Har klippt och klistrat lite med en gammal vit tisha som blev sådär lagom snygg som trashplagg till ett par ljusa jeansshort och en tygkasse hänganes på axeln, en perfecto accessoar till blir nog ett glas rose
, top nöt! Nej nu behöver Sverige sommar efter en lång och iskall vinter, längtar till jag kan gå ut i converse och jeansjacka och njuta av en take away kaffe på torget men en kär vän.
Jag satt och blickade tillbaka på sommar 09, när man gick hem  efter något nattlighäventyr med tygskorna i handen och såg morgonsolen gå upp innan man kröp ner under täcket och sov någon timme. Vaknade till solen, ringde madde och möttes upp med bikinin på och traskande vidare till bolaget och köpte sig ett pack corona och gick mot bresse och ännu en dag man inte visste hur den skulle sluta, livet på en pinne. semester!!!!




/ Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt Hanny! =)

2010-04-03 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0