West Hollywood!!

Oj oj, nu var det längesen jag blogga! Fy på mig. Har vart så mkt bara! Nu är jag iallafall som sagt tillbaks i Norge. Har åkt på nån påsk-förkylning. Har ont i halsen och är inte pigg alls. Är JÄTTE fint väder här men jag orkar inte gå ut, kanske det är en liten depression? inte vet jag. Börjar redan lessna på att ha nån inpå mig hela tiden. Stackars Hans. Äh! humöret är det ju inget fel på. Jag är glad för övrigt.
 
Köpte kaffe på ÖB hemma innan jag drog upp igen, smaka fan! Alltså riktigt illa! blä! 
Nu har jag fått hem en ny episod av L-Word. Har också gått och blivit något som liknar besatt av den serien, precis som Hanny. Vi ska åka till West Hollywood och bo där! haha.. det skulle va nått de!

  
Bilden är från någon pride festival i West Hollywood.



Där skulle man gå med ett par avklippta jeans nån sjyst tischa (som hanny brukar säga) lurarna och en take away kaffe i handen, vara lite brunbränd också. Moah!

/Madeleine


Kommentarer
Postat av: Hannypopp

ååh, jag vill jag vill jag vill. sällan vi kommer på saker som låter så sjukt bra

2010-04-02 @ 22:02:53
Postat av: Anonym

precis, riktigt inbjudande!

2010-04-03 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0