fröken duktig

applåder för mig och dagens jobb, jag är duktig och det står jag för.
Soat och jag, det är teamwork på hög nivå. Behöver verkligen lite feedback och uppmuntring på en ny arbetsplats. att man faktiskt kan och vill. Mycket bra dag.
sprang nyss och hämtade ut mitt paket från hm och jeansjackan satt bra, blir jätte fresh i vår o sommar när brännan har satt sig och kilona kanske blåst bort en smula, men med ett kilo godis under bordet så tror jag vi skippar det sistnämnda, lev o njut nu ist o skit i att du ser ut som ett päron.

Nu tänkte jag hoppa i badet och njuta av ett glas cola zero, tända ett ljus och tänka på dig kanske.
Förhoppningsvis så håller jag mig hemma ikväll, men rätt var det är så spritter det till i kroppen och jag kommer på fel tankebana, nej helgens festligheter satt sina spår och mitt huvud är verkligen inställd på mucho chill.

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0