Prevetivmedel världen!!

åååhhgg! blä usch o fy! Har/hade börjat med p-pillrerna igen, ja det gick ju bra!? Nej usch, jag mår så otroligt dåligt av sånt skit.
Började med P-piller för ett halv år sen men jag mådde verkligen skit av dom så jag slutade bara efter typ 2-3 veckor( fast sen kom det ju fram att jag hade borelia den sommarn så då visste jag ju inte om det var verkligen p-pillrerna som var boven) iallafall - Nu har jag gjort ett nytt försök och kommit fram till att DET GÅR INTE!!! Böhuu!! har sånna humörsvängningar!! Skrev jag inte igår att jag inte hade lust att göra nånting? vill inte ens klä på mig. Trött i hela kroppen och vet varken ut eller in, varken bu eller bä! ;)
Nej men nu skiter jag it! Har spenderat hela dagen framför datan och letar och läser ALLT om p-piller och jag lovar det finns en hel del och ju mer jag läser ju mindre klokare blir jag. P-piller, minipiller? P-piller med mindre östrogen? Spiral? kombinerade P-piller? vad är vad liksom? Finns en hel värld!
Nej jag ger upp!

Puss
       

/madeleine


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! fin blogg =)

rösta gärna på min bikini , röstar på alla som vill jag ska rösta på deras bikinisar :D

kram Anna

2010-04-03 @ 16:26:09
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0