haha ja jävlar

mätt på halvfabrikat och cola, kvällen är fortfarande ung men jag önskar klockan kunde ticka på snabbare. Jag vill sova, jag får ändå inte ut nått av den här kvällen eftersom jag jobbar dag imorgon.
Några vänner sk
a ut o så klacken, vissa ska mysa, vissa är depp o vill vara ifred och jag, jag sitter här och är ganska nöjd med det. Fast nöjd är kanske ett ord som inte var på sin plats, jag vill ha ett glas iiiis kallt rosevin och sitta och snacka gojja med Madde och du baby, jag räknar och jag räknar på mina fingrar tills du är hemma igen och sitter här ibland mina blommiga kuddar. Att det känns såhär jobbigt, så jobbigt så jobbigt så jobbigt. det har aldrig varit såååå jobbigt som denna gång madde krama om mig och sa "hejdå hjärtat vi ses snart igen" Hon åkte för en vecka sen och kommer om en månad men hon rörde bokstavligen om i grytan på hennes sverigebesök. Var som jag hade glömt bort känslan, den där glada, underbara känslan jag får av att umgås med min bästa vän. Känns wierdo "TTT" tomt,trist och tråkigt utan dig. Anyhow, anyway and so on så kommer du alltid vara mycket mycket speciell för mig och det vet du Madde. Det vi har har fan ingen annan, haha. Ja jävlar...

Gash från det ena till de tredje, tvätten är fan ivägen, ja torkrummen är ju av 1800talets modell och torkar då fanimej inte kläderna även fast dom hänger i timmar, dåligt. Så jag har hela lägenheten full med halvblöta plagg. Fuktig känsla här inne, nästan lite efterfest feeling. Ja you know!

Jag känner mig dum, varför köpte jag inte chips när jag var och köpte busskort? Det var väl det korkaste jag har gjort på länge. Jag är ju på det där "unna mig" humöret och känner inte att banan är det optimala tilltugget ikväll, pffft.

psst, jag kissar taggtråd ikväll, nått är på gång i det nedre regionerna
 
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0