GLAD PÅSK!

Jo tjena! Var uppe lite sent igår så jag har tagit mig en välbehävlig sov morgon! Igå rvar ja bara hemma, pratade med Hanna på skype i 4 timmar (!) haha vi satt och drack en massa vin i varsin enda! Ett bra alternativ när man är lite low med cash och saknar sina vänner hemmifrån - Skype date! kalasbra! Nästa gång kanske vi ska laga middag ihop? du får välja ut ett vin och råvaror att laga så köper jag likadant. Hur har du det nästa helg? vad säger du Hanna? =) ♥

Nu ska jag och Hans ta en tur med bilen över till kvalöya, ön bredvid Tromsö. Är då jälka fint väder så vi ska ta en sväng o bara glo lite! =) Ska nog ta med mig kameran och dra några pics! Tjing!

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0