uh la la la i love you baby

Gud va skönt det var att jobba idag, göra något nytta!
Är riktigt trött nu efter en lång arbetsdag och några timmar hos farmor. Hon fyller år idag så jag var upp med en blomma och pratade lite om julen. Ska dit nästa vecka och baka julgodis och äta pizza, det ska faktiskt bli mysigt för de va så längesen vi gjorde något. På Söndag ska jag på adventskaffe hos syster min, har inte träffat henne och hennes familj på ett halvår. Mina syskonbarn vet knappt vad jag heter, usch det är ju hemskt!
Sen på måndag börjar ja jobba på ljungården också. Gud va underbart med mer jobb jag måste vara betrodd hos CVA eftesom dom skickar mig vidare till andra arbetsplatser. tackar o bugar.
livet ser ganska ljust ut och lönen blev bättre än va ja trodde, hurra! Jag behöver varenda krona till min nya lägenhet. Åh snart får ja börja köpa grejjer dit!
Btw bilderna från Tromsö ligger uppe på facebook nu!

Nu ska jag ta en dusch och kolla på tv och äta en smörgås. Imorgon ska jag till stan en snabbis o köpa en platttång så jag blir fin i håret till lördag, om jag inte blir för snål. På lördag blir det ju fest med Natalie.
 tjoho! / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0