Tjurigt!

"Det är jobbigt att vara grinig", både jag o Hanna sitter och är griniga. Idag kl 13:30 anlände ms H hit till Tromsö stad. Hon var trött, sliten o grinig. Jag mötte upp henne på flygplatsen sen åkte vi och handla lite vin o mat till kvällen. Har ätit taccos o hamna sen på soffan alla tre. Jag Hans o Hanna. Stämningen har varit lite off idag. Har vair lite knabb från och till. Hans har nyss flytt fältet, stackarn. Orkar väll inte höra gnabbet. Jag har tjatat på Hans om allt möjligt o Hanna har mest bara varit "ur gängorna" milt sagt.

Det är så konstigt, jag har inte fattat att det är mörker tider här uppe nord Norge, men idag! Nu känner jag det! klockan två kändes det som klockan var sju på kvällen. Jag är så trött nu så att ögonen svider. Läskigt hur man påverkas. Hoppas på det bättre imårn. Då blir det fika på stan, grogg och utgång, om nu allt går som planerat!

Nu tar vi ett glas vin o ligger med svullna ögon i soffan.. Måste sluta skriva nu innan Hanna går i taket. ordagrant! Ja, minst sagt tjurigt!   / Madeleine  

Kommentarer
Postat av: Luu

kikar in o säger hej :)



Hoppas allt e bra borta i grann landet, o va glada tjejer :)



Puss Lulu

2009-11-19 @ 20:22:01
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0