Tillfälligt frisk, hejja alvedon!

Lite gladare och lite mer på allerten. Men fortfarande så har jag baaaajs ont i näsan.
Madde gjorde min dag när hon ringde och muntrade upp mig lite där jag satt framför datron o tjurade över alla världsliga ting. Hon är en sån människa man bara behöver höra rösten av för att plötsligt må perfekt, jag kan gå från en le gammal kärrigt till världens soligaste solstråle. Madde är bäst, ja mår så superduper helt koko bra av henne!
Hoppas vi kommer ut på Lördag, ett litet rus tillsammans vore på sin plats. Och ta en svängom på det flickiga dansgolvet till bad romance och härma alla våra kära arbetskamrater och leva sig in i en drömvärld där vi är störst, bäst och knäppast! Ska bli så kul o få visa henne mitt nya hem sen, MITT liksom. Mitt hem är ditt hem madde det hoppas jag att du förstår. Du får alltid komma till mig, day n nite. Känn dig som hemma och kasta upp fötterna på bordet, rota fram nått fettigt ur kylen och rapa det högsta du kan. Då är det som det ska!
Åh känner hur jag börjar få lite energi tillbaka. Alvedon gör verkligen mig helt frisk för ett tag, hejja hejja! Kan passa på att göra något vettigt av den här dagen som att bränna någon tusenlapp på något materiellt thing. junkyard.se har fått in hur mycket av värde somhelst. Siktet är inställt på ett par lurar och jeans från WESC. Men för stunden är ja snål, men hur cool kommer jag inte bli i min nya utstyrsel?
Kan jag bli mycket coolare så väger det sistnämda lite högre! Ska tänka vidare och se om jag kommer fram till något.

Snart blir det lite Thaimat från vita elefaten med pappa, senare blir det glögg, pepparkaka o lussekatt framför tomten är far till alla barnen. En ostbåge smiter någ förbi också. Lördagsmys! / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0