the beginning

Nu är det VI som skriver för vi sitter ju här i flickrummet.
Idag hämtade jag upp Madde o gjorde vår favoritsysselsättning, åka bil och lyssna på musik. Låter jävligt tråkigt och meningslöset men det är ganska avkopplande och alla låtar vi lyssnar på har en speciell koppling till något vi gjort o varit med om.
Vi tog en sväng till Hälla och rökte en cigg, åkte hem till mig och tog en kopp kaffe hemma hos mig
Så kom vi på den brillianta ideen att starta en blogg tillsammans för att hålla kontakten nu när madde åker iväg en sväng till Norge. Men först ska jag själv åka upp och hälsa på henne redan på torsdag de blir awesome, för det sår klart och tydligt i vingpärmen.

/ hanna o madde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0