Where is your head chris?

Nu kan jag dra en lättnad suck. Jag är hemma!
Haft en jätte mysig minivecka uppe i Tromsö med Madde, har testat på utelivet och fått se vackra landskap.
Jag är helt slut, fattar egentligen inte varför för vi har inte gjort så speciellt mycket förutom på fredagen då vi gick ut och blev minst sagt runda under fötterna. Annars har vi haft mysiga hemmakvällar ätit god mat och avrundat med filmer och popcorn. mys! Har sovit jätte dåligt, är inte van med att sova som ett V och att det knäpper i alla jävla knutar i hela huset. Det kanske spökar?
Jag har haft mina tjuriga stunder som ni kanske hört men det blir ju lätt så man har ju ingenstans att dra sig undan när man känner att man inte vill vara i vägen. Nej men ärligt Madde och Hans har verkligen gjort allt för att jag ska trvias o det har jag gjort. Jag vill åka tillbaka nu när jag väl är hemma. Vad har jag här att göra?
Madde och jag är ju som gjorda för varandra, våran humor, våran stil! Jag kan förstå er andra, vi måste vara så jobbiga haha men har man kul tillsammans så har man!

" Where is your head chris "

Flygresan har gått så bra, jag är så stolt. Har gått mycket lättare än vad jag någonsin har kunnat drömma om och jag klarade det utan några tårar. Jag var NÄSTAN cool lugn förutom när det kom någon luftgrop.
Men men nu sitter ja här hemma igen i soffan på kyrkogatan, va inte så kul som ja trodde. Huvudet är helt tomt och jag skulle bara vilja sova. Jag hoppas inte Madde har bivit avskräckt av mig nu när vi levt på varandra i flera dagar. Jag är nog en knepig människa. Nu ska ja värma på lite mat och kopla av lite, ska lägga upp bilder och skriva mer imorgon. Tack igen Madde och Hans för att jag fick komma upp till er. Madde utan dig är ja inget. Du är och förblir min idol. / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0