pust och stön

Vilken hemsk natt, vilket jävla liv det var överallt jag tror nog hela enköping stod utanför mitt fönster o gapade.
Somnade vid 4 imorse då hade jag redan hunnit med att få feber och knaprat i mig 2 alvedon. Skulle jobba imorse men när klockan ringde var det helt omöjligt att gå upp, snoret rann och mina bihålor gör så förbannat ont.
Har precis lyckats få mina fötter på jorden och pallra iväg mig till köket och gjort lite frukost som smakade som luft, mina leder värker och jag är på bristningsgränsen. Varför blir jag alltid så känslig såfort ja inte mår 100, går o smågråter för allt och vill bara gå och lägga mig igen! Men ja måste varje sig kroppen vill eller inte måste ja hjälpa pappa att flytta lite, sen tänkte ja stanna kvar där uppe och få lite lugn och ro.
Var ju meningen att jag skulle ut med Natalie ikväll men har redan insett att min plats ikväll är under ett täcke med en kopp te, tråkigt nog! Jag får torka tårarna och sikta in mig på nästa helg och ev. utgång med Madde.
Då är ja dessutom fin i håret och har forhoppningsvis  uppdatera garderoben lite, klacken får vila för denna helg och slipas upp för nästa.

Igår jobbade jag på lagret hela dagen, ska göra det två veckor framöver och få in lite extra pengar. Skönt att veta att jag har lite att göra framöver och  så har kommit in lite mer i gänget så nu käns det helt okej att gå den långa mörka vägen till jobbet på mårnarna. Sen på helgerna tänkte jag försöka få jobba lite på Åsunda.
 Om allt går min väg har jag nog ganska mycket penar på fickan lagom till Januari då mitt flyttlass går.
Var på Ikea i gårkväll med pappa och handlade tre kassar med nödvändigheter och bestämt soffa, soffbord och tv bänk. Kommer bli riktigt coolt hemma hos mig tror jag, kommer lysa Hanna om hela stället. Allt ja köpte igår går i rött och grönt, lite 70 tal, lite opassande snyggt. Ja gillart. Men inte Mamma!

Nu ska ja få på mig mina mjukisbraller och sätta upp håret i en knut, längre kommer ja nog inte idag. / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0