Nu är det nära

Det börjar närma sig nu. På onsdag åker jag upp till Tromsö, Norge. På torsdag kommer Hanna upp. Hans åker bort över helgen så jag passa på och bjöd upp Hanna. Det lär bli raj raj ! eller vad säger du?

Tänkte börja packa idag, jag ska vara borta i fyra veckor så det är en del som ska med. Tänkte också ta en tur ner på stan. Träffa Dessa. Ta en cigg med Hanna. Fast. sitter här hemma i soffan med mitt "morgon" kaffe klockan är två och jag har fortfarande inte fått på mig kläderna. Fan vad slött. Jag måste ha något inbokat. Att nån väntar mig annars blir det inget av. Sluta tänka och gör. /Madeleine





Kommentarer
Postat av: hanna

rajraj är bara förnamnet, snurrigt värre med extra twist o champagne på hela golvet o en krossad fot i snödrivan!!!!

2009-11-16 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0