Nedräkning

Så! Nu är det packat o halv klart.. lite smink o tandborste som ska ner i väskan imårn bara. Har äntligen fått reda på när jag ska flyga imårn. Hans ringde och gav mig två alternativ, kl 09:15 eller 12:30 jag funderade en halv sekund och tog det senare alternativet. Skönt att ha lite tid på sig på morgonen när man ska iväg och ha skallen med sig. Tror också att jag lider av någon form av morgon ångest och blir som paralyserad och mumlar runt o får inget gjort. Bra att ha lite tid på sig då..  15 timmar kvar fick jag nyss veta att det är kvar tills jag står på perongen i Tromsö och klämmer på Hans.
Torsdag kommer Hanna!! OM jag ser fram emot hennes vistelse. Ska bli så förbannat kul! och det är inget jag tror, i know. Vad vi än gör eller vart vi än är får vi en "snurr" på allt. En snurra med en twist på helt enkelt! .. nej nu börjar jag snart se dubbelt, vet knappt vad jag skriver längre och så börjar "Cold Case" nu som jag ka se på.
 Nighty Night!   /Madeleine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0