Lugna mäh!

Vilken hemsk dag att jobba på, har gått som en skadeskjuten hare och varit nervös. Men som tur är tog även detta pass slut efter att ha kollat på klockan sisådär 400 ggr. Nu sitter ja här hemma och inte blev det bättre för att ja kom hem, men har precis slagit upp ett glas rött och satt kapten röd på högsta volym, kedjerökningen kommer nog vara i full gång snart. Åh jag har så ont i magen!!! 
Sitter och kollar på arlandas hemsida nu checkar så min tid på biljetten stämmer överens med flygavgången på hemsidan och allt verkar vara i sin ordning. En tordado har svept över vårt sk. dansgolv/vardagsrum och min packning ligger utspritt överallt. Jag vet inte aldrig riktigt vad jag håller på med när det är "dan före dan"

Som tur är behöver jag inte fixa så mycket mer inför resan, bara lite smågrejer. Så snart kan jag lugnt fokusera mig på mitt billiga vinglas från ikea och kanske försöka få i mig lite mat utan att magen ska vända sig ut och in.
Madde som flög idag är troligtvis i tromsö nu, hon måste nästan precis ha landat. Hennes mission är completed!
dra åt satan imorgon vid den här tiden står jag i köket med madde och hans, iförd mjukisbrallan med ett glas vin i handen och pepparkakorna i ugnen. Härliga tanke!

å du Madeleine. Jag kan inte ringa dig längre samtalet bryts hela tiden. Försökte helatiden när jag hade rast. Hoppas det bara är tillfälligt. Hoppas din flygresa gick bra iaf hjärtat och att du är framme nu. vi måste höras på något vis senare ikväll så jag kan få din support lite. Hälsa Hasselnöten. Love you
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0