Jag är inte bitter

Nu sitter jag nykissad,nyblossad o klar att gå på flyget till slut destinationen för idag! skönt. Det är en jäkla resa ändå. Först buss till Arlanda sen flyg till Oslo och från Oslo flyg till Tromsö. Man blir sliten i både kroppen o knoppen (!) Vad gör man inte för sin älskade. Fast! just nu känner jag bara: Norge - kallt o dyrt. Är bitter för tillfället. Är bitter för att komviq har svikit mig och att datan håller på att krasha. Nu ger jag upp känner jag. Känner mycket just nu. Samtidigt glad o lite speedad att Snurran kommer upp imårn! Ett glas vin hade löst en del problem. Det hade suttit fint. Nu börjar jag tom bli irreterad på Lady Gaga som jag haft på repeat hela dagen.

 

Ska bli så skönt att komma fram och krama om Hans, saknar han så. 2 veckor har det gått sen vi sågs sist. Ska ska bli ett minst sagt kärt återseende.

...Kan inte sluta tänka på att flygvärdinnan som står och sköter biljettkollen ser ut som våran chef på Åsundagården. Samma hår och munnen är identisk. Jag undrar om alla har en "jämnlike" till utseende? undrar i sånnafall vart min bor. Min är säkert från Spanien och Hannas från Finland! ;) Nu stänger jag ner för sista gången. Om jag störtar nu så vill jag säga till alla mina nära att jag älskar er. /madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0