hipp hipp h****

Härligt att höra att du mår bättre snurran! Jag tackar o bugar för den fina gästfriheten i din framtida lya ! Ska nog se till att boa in mig där när jag är hos dig! O tänk! Bara 2 minuters gång mellan våra bostäder! Kommer bli MÅNGA "komma över o ta en cigg" svängar o mamma ritar fan på väggen. hah! 

Idag har jag varit o sett Hans spela fotbolls match! det var spännande. (lättroad) .. en stor idrottshall full med svettiga karlar, aromen där inne var minst sagt mild. Testosteronet bara flöda! Jag hade backat upp mig med ett paket cigg, tuggummi och lurarna ifall det skulle bli trist men tvärtom, man blir på bra humör av att kolla på live idrott, man dras likosm med även fast man inte fattar ett skit. 

Nu har jag öppnat smirnoff som jag sippar lite ur, får se vad det blir av ikväll, vi är sugna på att göra nått men vet inte vad. / Madeleine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0