NU ELLER ALDRIG

HALLÅ! Nu har jag inte skrivit på EN HEL dag. Blev iallafall utgång i lördags, det var långa köer o svinkallt ute.. men annars var det bra. Blev uppbjuden till dans! det tyckte jag var kul! ha ha

Imårn ska jag till ett eventuellt framtida jobb o lämna in lite papper, papper om mig själv. Kanske prata lite med folket där, le o visa mina fina sidor! Sen är det bara att sätta fokus på onsdag då jag ska flyga hem igen, känns lite trist att åka hem så tidigt men det var ju som sagt inte planerat så.
 
Har funderat fram och tillbaks om jag verkligen ska genomföra den här näsoperationen som är aktuell. Det var år sen jag var till min husläkare o gapa om mina svårigheter med andning och att min näsa faktiskt var sne!.. osv
 Nu äntligen har jag fått en omgående operations tid. Om man kan säga så. Nervös är jag, kanske vaknar upp och inte ser ut!  Hade glömt och lagt den här grejen åt sidan för att allt tagit sån tid men det är NU eller ALDRIG tänker jag! Så jag kör på. Ska faktiskt bli skönt att kunna andas som normalt folk. ha ha!

Är nyduschad och nattserken är på. Ska krypa ner i soffan bredvid Hans o se en film! Kanske avrundar kvällen med lite popcorn o dipp, för nått måste man ju stoppa i sig! ja, vi säger så nu. Hej.       /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0