gäsp.

Vilken natt och vilken huvudvärk, sov nästan ingenting och när ja väl somnade så var det i princip dags att gå upp och jobba vilket jag inte gjorde. Var helt omöjligt, Sov bort hela dagen! Men nu känns det lite bättre och migränen har gått över till vanlig huvudvärk! Ska försöka slita mig från soffan och klä på mig lite kläder, ska ta en liten promenad senare o mjuka upp min stela nacke, träffa madde o lämna ett kuvert som hon behöver ha med sig till Norge.

Känner att det börjar närma sig nu, det knyter sig i magen av skräckblandat förtjusning. Är stolt över migsjälv att jag ska flyga själv samtidigt som jag skulle kunna gör vadsomhelst för att slippa. Men det som väger tyngst är att jag ska få träffa madde och pricken över iet är att jag är den första av hennes vänner som åker upp! Jag är jätte stolt över att hon frågade mig först.
Jag hoppas dagarna innan torsdag går fort så jag slipper känna efter så mycket. O när torsdag väl är här vet jag en snurra som kommer ha ett h e l v e t e, telefonen kommer ringa oavbrutet tills jag väl står där på Tromsöflygplats omtuland och sugen på ett glas vin.

Usch. redan mörkt ute och jag som legat inne hela dagen. Kaffe, banan och cigg sen ska jag kicka igång den här dagen dock lite senare än alla andra bara. / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0