Första advent!

Mår sämre idag, är helt slut i kroppen och febern bara pumpar. Måste ha nyst minst 30 gånger idag.
Sov länge och åt frukost sent framför gamla avsnitt av London ink innan det var dags att följa med pappa ner på stan och fixa lite i lägenheten. Hur sjuk ja än må vara så ville ja få det gjort så jag blev låtsas frisk av 2 alvedon o varma kläder. Nu är det inte mycket saker kvar i gamla lägeneten, känns så skönt att jag har gjort mitt där nu, börjar på ny kula. Saknar inte det stället alls, känns skönt att få fira jul här uppe hos pappa. Blir lite mysigare så.
Tog en speedovända på stan och köpte fikabröd på julmarknaden. Då passade jag på att gå ner på åhlens och köpa min efterlängtade svinapdyra platttång och lite nagellack.
Imorgon är de meningen att jag ska börja på ljungården men vi får se hur jag gör, om jag mårsåhär är det omöjligt. Blir ju svettig bara av att nysa. nu är de lite väl mycket gnäll!
Nej nu ska jag ta en varm dusch, fryser så jag skakar. Sen ska jag krypa ner under täcket. 
Känner att ja inte riktigt orkar engagera mig i skriveriet idag, lite mer update imorgon. Jo vi säger så / Hanna

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0