Final countdown

2 dagar kvar.
Blev en riktigt soft kväll igår med Mary här hemma. sambomys med skräckfilm o min utslitna pjamas mofflade popcorn och kände mig som en skanky flottfäck.

Har hunnit med att packa lite till Norge under morgonen. Jobbar imorgon och känner att mitt psyke inte riktigt kommer att palla med all packningsstress imorgonkväll. Har inte packat med mig så mycket outgoing dresses eftersom jag vet att min och maddes melodi kommer bli ungefär såhär: för trånga jenas, adidaströja och en toffs på skann, lite foundation för att dölja den ny finnen som hälsat på för dagen. Men en kväll har vi sagt att vi ska slå på stort och då ska klacken sedvaligt slipas och groggen ska vara nyblandat i ett glas från ikea. Snyggt och prydligt. Jag tror den här miniveckan kommer bli i liknelse med allt kul vi gjorde i Samos, bara helt tvärtom på något vis. Förväntningarna är faktiskt skyhöga men vi behöver inte anstränga oss särskilt mycket för att ha det jävligt kul. vi sätter våran egen knorr på saker och ting.

Nej nu ska jag genomsöka skafferiet med karta och kompass för att försöka hitta något äbart. Sen måste jag handla lite förnödenheter och sist men inte minst träffa madde över en cigg.
Undra om mamma vill bjuda på pannkaka ikväll? / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0