Tamiflu och Hallonpaj för hela slanten

Nu har jag tittat på idol. Mariette åkte ut, vilket jag förutspådde. fan vad jag e bäst. Ikväll har jag sysslesatt mig med att baka hallonpaj vilket smaka överaskande bra! Såg mig själv som en hummande hemmafru där jag stod o knåda i köket.. usch o fy för det. Inget vi vill.

Igår mådde jag lite pyton så Hans o jag brummade ner till ett köpcenter och skrev ut Tamiflu till mig. Inte för om jag vet att det är influensan jag håller på att få men iallafall, så nu har jag börjat äta en kur kan man säga, känns bara så jävla onödigt o äta det om jag inte är sjuk liksom, ringde sjukan o hörde mig för men det var tydligen bara att äta " det är bara o ta" sa dom. Jahapp. ingen skada skedd då. 
Jag har liksom fått det där med svininfluensa på huvet, tror att varenda liten pryl har svininfuensan i/på sig. Tycker te.x att det är jobbigt att vara i stora folkmängder, stå i kö, äta ute.. you mane it. Ska jaga spruta som F när jag kommer till Sverige igen. Nu en dusch sen lite rajraj o sen sova! Nattinatt /Madeleine  






Min fina hallonpaj
Märks nu vilket humör jag varit på ikväll, att jag tog mig tid att ta kort på hallonpajen. Såhär seriöst angagerad som jag vart nu kommer inte att bli ofta så, njuuuuuut och låt dig förföras av synen av min himmelska paj-klick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0