Dimmig i huvet

Har sovit hela dagen känns det som, vaknat till korta stunder. Skjutsa Hanna till flygplatsen på förmiddan. Kom hem o somna i soffan. vakna kl två, då var det mörkt igen missa det enda lilla dagsljus som finns här uppe nu om dagarna. jag är så trött hela tiden.Det är som Hanna säger att det känns som att man aldrig riktigt vaknar. Det verkar soom det är torrare luft här uppe nu också.. jag är torr i ögonen så det svider, ansiktet är helt stramt och det kliar o sticker på kroppen.
Det har varit en bra helg! Men nu är jag helt slut, som människa. Känns som jag ska behöva sova en vecka, fattar egentligen inte varför för vi har ju inte gjort så mycket ändå. Undrar hur det blir resten av veckan? Till middag ska vi äta pankakor.
Hoppas det går bra för Hanna med flygresan o allt, skänker henne en tanke då och då.
 /Madeleine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0