Chill

Sitter och halvglor på tv, nått naturprogram om sälar.
Pappa, mamma o calle trycker i sig butterkaka och skriker på mig om alla möjliga ting, viktigt som oviktigt. Okej Akassan kan ja väl gå med i. Ganska skönt att sova här uppe hos pappa. Alla vuxensysslor överlåter ja till honom o det viktigaste av allt så har ja fri tillgång till hemtelefonen vilket betyder att jag kan tjäna ett par kronor. Ja o madde pratar ju med varandra flera gånger om dagen så jag passar alltid på att ringa när ja kommer hit, men ett dumt drag från mig för jag vet hur innihelvete arg han blir på mig. det kan ms M intyga! 

Att återgå till sälarna, dom påminner mig om det bästa som finns och om hur underbart mitt liv är även om magen kanske hänger en aning över byxkanten och att finnen är lite mer mogen än mig? bara för de ska ja trycka i mig en banan som kompensation.

Här sitter två fina mofflor, på världesn finaste ö!
 


/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0