1, 2, 3

1, 2, 3
Not only you and me
Got one eighty degrees
And I’m caught in between ........Torsdag, imårn är det fredag.. lite festa sugen är man allt! Önska Hanna var kvar, kunde vi gjort ett snurr varv på stan här igen. Igår var jag o Hans på bio såg "Neew Moon" uppföljaren av "the twilight" fan så bra dom filmerna är, så bra att man nästan önskar att Edward Vampyren kommer och hämtar en från mänsklighetens tråkiga linjer och in i vampyrvärldens sagolika vardag. Fantastiskt!

så tillbaks till verkligheten nu, idag klev jag iallafall upp relativt tidigt. Hatar att sova länge och speciellt här, vill man se lite dagsljus måste man kliva upp! men som sagt blir det aldrig riktigt ljust här nu. det är skymning hela tiden. Men! Från och med den 21 December blir det ljusare successivt! Vilken lättnad. Fattar faktiskt inte hur man kan vilja bo här, på riktigt. Jag tänker att kroppen inte är gjord för "mörkertider" det är jätte vackert här men jag vet att jag inte skulle kunna slå mig ner och bosätta mig här.

Nu ska jag göra mig lite iordning, ska ta en promenad ner på stan med min fina Hans! /Madeleine

Kommentarer
Postat av: Hannypanny

Jag saknar dig redan. Norge var inte så dumt iaf.. ja bokar flyg tillbaka nu ;)

2009-11-26 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0