Vilken dag!

Vilken dag säger jag bara! vilken dag! Har haft en one on one dag med Hanna Snurran. Vi åkte till Uppsala för att se till att spendera lite pengar på Weekdays, jag hade fått ett presentkort från Weekdays av Hanna i julklapp också så nu är det kortet draget och slut! Blev ett par jeans och en tröja från herravdelningen. Så fin så. Hans ser lika besviken ut varje gång jag kommer hem med kläder shoppade från herravdelningar eller tröjor som är sydda efter en kartong. Är väll inte hans ideal bild av vad en "kvinna" ska bära. Fast han gillar mig ändå. "ae like dae Madde"
Har haft en så mysig dag tillsammans med min vän. Tack för den snurran!

Måste bara få säga också att jag varit nu rökfri i 15 dagar. Ett undantag var på juldagen när jag rökte nån cigg sådär fast det smaka inget vidare och jag drog inga halsbloss. Tycker inte det räknas då eller det gör liksom inget om man feströker och kan hålla sig till det, och det tycker jag att jag bevisat nu. För mig så är det här nått jag aldrig trott skulle hände mig än på flera så im happy.

Nu ska vi kika på en film och kanske det  slinker ner ett och annt chips!

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0