Träning A och O

fan den här dagen har gått fort. Var och tog mig en lång promenad här på kvällskvisten för att rensa tankarna lite, mötte upp Hanna och promenera runt stan, vi rökte och fantiserade om att göra en sketch utav Åsundagården. "åsunda robinsson" undrar vart vi får all energi och fantasi ifrån, det bara eskalerar.
Nu har jag haft en trevlig pratstund med min bäste gamle vän Christian, blir alltid på ett bra humör efter jag pratat med honom. Kul att katcha upp lite •

Tidigare ikväll stoppa jag i mig två mackor till "granfejden" börjar bli hungrig igen. Fan.
 
Jag funderar lite på det som jag och Christian prata om att det är så bra att träna, träna kroppen. Han pluggar på universitet och för honom är det träning som gäller för att hålla hjärnan och kroppen i trim, så är det ju med alla tänker  jag. Jag tror att den bästa tex terapin, ÄR träning. All den negativa energin du har inom dig försvinner och du mår bättre, du är tex inte lika trött på morgonen och behöver inte sova lika länge för att orka en hel dag och du inte ALLS lika bakfull. Man får så otroligt mkt energi, du lyser. Och mår man bra så syns det och det smittas dessutom av sig. Fan jag ska börja träna när jag slagit mig till ro i all denna röra. Godnatt / Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0