TOP NOTCH!

TOP NOTCH! ojoj vilken dag det var igår måste jag säga. Dagen började med att klockan ringde 05:45 gjorde mig klar för en arbetsdag och promenerade ner till busshållsplatsen, bussen kom aldrig dom hade tydligen bytt rutt, begav mig till nästa station o väntade en timma i kylan, hade heller inga pengar på mobilen för att ringa jobbet o tala om att jag blev sen.. var helt gråtfärdig. Var så trött från gårdagens rabalder i Sthlm  och hade fortfarande en dunkande huvudvärk från alla kvinnofans till Bsb. Jag var på jobbet klockan halv nio jag skulle börja kl sju!

så till kvällen -  Den var "Top Notch" Var lite osäker om jag skulle till Nataly alls var helt slut efter dagen, men Hanna kom utanför mig efter att hon slutat jobba, delade på en cider och rökte en cigg över lite smaskigt skvaller, så efter det så var jag på betydligt bättre humör.  

Jag Hanna Natalie och Marcus drack grogg o varva med cider o rödvin. Som sagt blev jag o Hanna lite storkäftade i den vanliga ordningen och ringde runt med högtalartelefonen PÅ. Ett riktigt härligt gäng igår, kunde inte bli bättre. Man skulle kunna förklara atmosfären med att det är så lättsinnat!! Lovely.
Jag och Hanna åkte ner på Joars o svängde våra lurviga!
Efter Joars blev det hemgång. Med Hanna små haltande bredvid och hennes sargade fötter gick vi hem till mig o sov.
Idag har vi degat i soffan och petat i oss en varsin rätt från Torino. Skrattat KARLrapat och bakis pruttat. Fan så skönt livet kan vara ibland. TOP NOTCH säger jag!!
Natalie och Marcus



Hanna har INTE ramlat utan lagt sig själv ner över Natalie och spiller rödvin över hela sig,  fylleslag Hanna E ;)



Natalie kommer med saltkaret och disktrasan, Hanna själv ligger och asgarvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0