The Grinch

Det blev ingen konsert igår för mig och mamma. Vi hade missat den. Kollat fel på biljetten och missat med en dag. Konserten hade alltså gått dagen före. "Nej fyfan!" Hur fan kan man kolla så fel? haha iallafall så satte vi på oss paltorna och drog iväg till sthlm ändå. Nått bra fick man göra av situationen men det var inte våran dag. Tåget som skulle ta oss till sthlm var ordetlige försenat av snöstorm och jag hade glömt värk tabletterna hemma, just då kändes det som allt gick fel.. 

Fan vad folk. Inte kul att gå när det är så folktrångt, jag hade försökt stoppa papper upp i näsan för att stoppa snorets fårsgång, blek och febrig. Kände mig som The Grinch, han som stal julen eller nått sånt..? folk måste ha tappat julkänslan direkt när dom såg på mig.

Vi hade mysigt jag och mamma vi var och åt china mat och shoppa lite, kolla NK:s julskyltning. Så fint så. Trist att missa konserten men det är tydligen sånt som händer. /Madeleine 




Här sitter vi och väntar på att få åka hem så jag passa på att fota lite med nya kameran ! Sweing!!

 Snorigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0