superdag!

En sjukt bra dag i Uppsala med Hannah. Herregud så längesen det var vi sågs o samma gamla Hannah var det också. Vilken jävla humor vi har! Vi kom på massa gamla uttryck vi brukade säga när vi var yngre. hahahaha.
På söndag ska vi göra pepparkakshus och lyssna på Carola, är lite av en tradition och till traditionen hör också att pepparkakshusen ska gå sönder.

Hittade massa saker i Uppsala men kunde bara köpa hälften. Blev 2 tröjor ett par high heels och en klocka från t shirtstore och en liten överaskning till världens bästa vän madeleine. Jag vill ge den till henne nu men jag får allt låta den ligga undangömd ett tag till! Har nyss kommit hem från bolaget o tagit mig en snabbdusch. Ikväll blir det julfest på jobbet och jag är så sjukt speedad och taggad, men jag ska skärpa mig så det inte blir som förra festen PLUS att jag ska jobba imorgonbitti. Ska först hem till Emelie och dricka ett glas vin sen åker vi ut tillsammans. Har så jävla ont i kroppen så vi får väl se hur bra det går med klackar ikväll.
Men nu blir det lite chill framför datorn, jag och kapten röd. .  Väntar på samtal från madde, är nyfiken hur det gick för henne idag, Lilla snok loppan! tjingpling / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0