oSLO

DETTA SKREV JAG DEN 2 DEC (IGÅR)

Nu sitter jag i Oslo - Gardemoen. Fyfan vilken dag. Imårse när jag kom till Tromsö flygplats var planet till Oslo försenat med en timma, jag hade bokat så att jag hade 45 min på mig i Oslo innan planet till Sthlm skulle gå och bagaget skulle automatiskt flyttas över till nästa flyg, det sket sig ju. Väl framme i Oslo när jag skulle hämta ut mitt bagage så visade det sig att det inte kom nån väska. Vart fan är det nu då?? jag hade ju missat det andra planet med 1 timma så dit kunde den inte gått.. Befann mig till "biljett info" för att boka ny biljett hem. (inte heller det enklaste) Efter mycket om och men så hade jag fått en ny biljett 2 timmar senare, en matkupong på 10 Euro och så fick jag veta att mitt bagage skulle automatiskt flyttas med till mitt nya plan och åka med till Arlanda. Så nu hoppas jag för guds skull att dom vet vad dom håller på med. Att bagaget finns där på Arlanda flygplats när jag landar. Annars!

Jag som var så glad idag att allt skulle gå så fort o smidigt idag, resan allt som allt skulle ta 4,5 tim, nu vet jag inte vad jag hamna på för tid.. ja hem kommer jag iallafall men lite senare än beräknat.

Min dag började iallafall helt magiskt! Min fina pojkvän ställde sin klocka en halvtimma före min, han gick upp och ordnade frukost. Omelett, smörgås, jordgubbar, melon,nybryggt kaffe, tända ljus mm. Finare käresta finns inte.

Nu ä jag trött o tom! Vill bara komma hem och slå mig till ro.

Nu ska jag kliva på min flight till Sthlm Arlanda. /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0