mosigt

Efter lite mat så börjar jag sakta vakna till liv.
sitter dock foftrarande med pjamasen och håret i en knut utan smink och med sjukt svullna hallonläppar!
Men jag ska faktiskt ta mig i kragen nu och klä på mig och gå ner till Hannah, vi ska dra en repa med bilen och hyra film och köpa godis. Skönt med en chillkväll för ett tag sen så övervägde jag faktiskt att dricka igen men fyjesiken vad jag hade ångrat det imorgon! Hannah du räddade min kväll.
Hela gårdagskvällen bara mal i huvudet på mig om och om igen,hur knäpp får en kväll vara?
ja den kommer gå till historien och jag kommer ALDRIG glömma alla Toves kommentarer till mig, men som ja o madde brukar säga är man poppulär så är man! Kvällen började strålande och slutade underbart!
Ktchiiiing / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0