Lycka till vännen

Imorgon ska min vän Madeleine operera snoken.
Har nyss varit och träffat en splittrad, förväntansfull och världsbäst vän för att ge en lycka till kram och visa lite stöd. jag förstår att du är nervös och att det är läskigt att inte veta hur det kommer se ut eller hur du kommer att må efteråt men du är ju i goda händer och dom kommer ta hand om dig som den snurra du är. Och vännen tänk på hur länge du har väntat på den här operationen och hur glad du kommer vara när det är över. Framförallt att du kommer kunna andas normalt. Du kommer säkert må lite vajkalle och se ut som en muterad gris några dagar men på lördag då kommer ju hannypanny glad i hågen med massa mat och godis som vi ska trycka i oss i soffan framför tomten är far till alla barnen. Sist men inte mins två små snurrpaket. Det blir myspys de gumman vill jag lova. Tycker så mycket om dig vännen, jag ska tänka på dig imorgon hela dagen. Lycka till nu gumman, är så glad att jag har dig finns alltid här för dig!  Puss puss / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0