lite kjuk

vilken natt, vaknade med jorden öronvärk och att det rann var ur örat.
Är tokförkyld och ont i halsen efter igår, dumt gjort av mig och gå ut i regnat men efter en alvedon blir man ju så mycket piggare.
Så idag har jag stannat hemma från jobbet, vaknade faktiskt nyss o de va längesen ja sov såhär länge.
Sitter med två papperbitar i nästan eftersom jag har rinnsnuva haha. Usch, känner mig inte alls lika smal idag men någon promenad blir det inte för lill snurrans del nej ska försöka koppla av med en film och en kopp te.
Imorgon hoppas jag för fucking att jag kan jobba och att jag är helt frisk till helgen för den kommer bli awesome.

läste maddes förra inlägg om min present hon ska få och lilla hjärtat du behöver inte vara orolig, du kommer bli såå glad men förvänta dig inte guld och gröna trosor.
Nej dags att byta snorpapper / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0