Lillsnurran, hur mår du?

nu har jag tänkt på madde hela eftermiddagen, hoppas operationen har gått bra för min lilla snurra.
Nu väntar jag bara på att hon ska ringa så jag kan känna mig lite lugn. Stumpan!
Så nu blir det till och vara len i truten och inte säga något olämpligt, le och hålla med när hon är lite skör.
På fredag kommer jag med mat och mys, då ska hon få ligga i soffan och bara njuta medans jag tar hand om henne. På måndag blir det ännu mer mys för då ska vi göra det vi kan bäst, shoppa på weekdays!

Usch nu är det bara två dagar kvar på lagret och det känns så jävla tråkigt, jag vill inte jag vill inte!
Jag vill jobba kvar, har kommit in lite mer i gänget och tycker det är ganska trevligt när jag kommer till jobbet.
Jag hoppas för guds skull att det inte är sista gången jag får träffa alla knäppisar där, får hoppas adecco ringer efter jul och behöver mig igen. Så nu ska här njutas de två sista dagarna!

Nu har pappa äntligen åkt på möte och jag får min efterlängtade egen tid här hemma i vårt lilla kaos. O det ska firas med pizza och massa kapten röd med uppknäppta byxor i soffan. / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0