happy fucking new snurr year

Nu blir det duschen och fixa håret så det är gjort. Får fixa resten senare eftersom det är jag som ska agera kock ikväll. Trerätters. toast skagen, Oxfile, rödvinsås klyftpotatis och pinjesallad och Gino chokladgratinerad frukstsallad. Får se om det blir hiss eller diss.
Senare hem till tiny winy Dessy och forsätta skålandet där.
Imorgon får jag absolut inte vara bakis för då ska jag vara i nya lya hela eftermiddagen och fixa.
Så då får ni komma förbi på kaffe och lyssna på kapten röd med mig!

Nej sätta på lite musik och  slipa klacken som jag brukar säga!
Hoppas ni får en fin kväll allihoppa och Madeleine, gott nytt år på dig. Nästa snurrår är snart här med massa nya hyss och upptåg. Mitt 2009 kunde aldrig blivit så bra som det blivit om du inte fanns i mitt liv ♥ Så nu satsar vi ännu högre! / Hannypanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0