Hanna eriksson västerviksgtan 13, 3 tr

dansar runt, klappar händerna och sjunger av lycka!
idag fick jag äntligen och mycket efterlängtat mina nyckar till min lya lägenhet, MIN LÄGENHET.
har smakat på de orden länge idag och det smakar ljuvligt. Efter mycket tvistande och smsande och några svordommar fick jag nycklarna i handen precis innan ETFs kontor stängde. Tur de säger ja annars hade jag nog fått ett sjuhelvets utbrott på både pappa och hon den där. Så vi drog raka vägen upp till Västerviksgatan 13 3tr mohaahaha, och lastade av några kartonger och tjecka läget, o visst fick jag en mindre chock att ja, stort det är det ju tammejfan inte men kommer bli en riktig snurrlya, massa färger och massa kärlek. Jag och min "käresta" kommer ha det bra där, oj så bra vi kommer ha det i min nya 3 sits soffa och massa vin i billiga ikea glas. Underbart och fruuuktansvärt efterlängtat, det känns nästan som jag drömmer.
Upp fort som fan imorgonbitti, klä på sig mysdressen o köra järnet, men måste fixa ett fikahål för bolaget. Lite festligheter blir det faktiskt imorgon, dock väldigt otippat men jag säger ju sällan nej till fest.
Så nu kommer dom närmsta dagarna  bestå av flytt och massa vändor till allas vår IKEA och jobb såklart.
Om några dagar kan jag alltså spela hög musik, äta makaroner med ketchup, prata i telefonen i 3 timmar om jag vill och gå runt naken på västerviksgatan 13. Love it!

Madde jag älskar dig, du är världens bästa vän ♥

/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0