Godnatt Hans! =)

God kväller! Nu har jag kommit hem från ett hektisk och mycket jobbigt arbetspass! FY F! oj nu är klockan prick tolv såg jag! usch vad läskigt, ensam är jag hemma också. Jag är ju mörkrädd av mig och inte så lite heller. Hör nått släpande ljud utifrån hallen.......Nej nu får jag sluta, skrämmer ju bara upp mig själv. Men går och stänger o låser dörn för säkerhetens skull!
Imårn blir det en halv lång arbetsdag 14-21:30 bra med OB! 

Hoppas ni bitches har det kul ikväll och för guds skull, håll ihop bena!  ;) (Hanna och Thessan brakade in på jobbet i fullt ös med sina små tösa kroppar uppklädda i festtrasorna med slipade klackar och klirrande system kassar, skulle med Tove hem o dricka sig fulla, slutar väll nere på joar och går hem med nyinskaffade bekantskaper ;) )

Förresten, fått ny op tid. Onsdag nästa vecka blir det ett nytt försök med mig o min näsa.. herregud. Kommer att kunna skriva en bok snart. Skönt att det gick så fort att få en ny tid iallafall. Vill bara göra det här nu så man kan få fortsätta med sitt liv .!.

Goddie Nightie / Madeleine

PS: countdown baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0