Förkväll hos Karlsson/Södergren!

En dag innan nyår! Idag var jag ner på stan o fika med Hanna snurran sen var jag och titta på Dessas nya lya såglad för hennes skull! Lite avudsjuk är jag också vet hur kul det är att få ny lya. Greja o dona. Och det är också nått speciellt med 1:a dom är så mysiga. Nu flyttar Hanna snart också, inte att förglömma! Ska bli himla kul att hon flyttar upp hit till "Sovjet"blir nära och bra sen när jag är hemma från Norge och mamma målar fan på väggen över skyttetrafiken som kommer råda här mellan västerviksgatan nr 35 och 13.

Ikväll är jag och Hans bjudna över till Emma och Ronny på ost och lite rödtjut! Himla trevlans!! Hatar "par-grejer" Sånt som par gör ihopp liksom såsom par-middag. Så jävla trist. Men det är annorlunda med Karlsson/Södergren.

så, ikväll kan man säga att det är lite uppvärmning inför imårn då vi alla ska till Marcus o Conny i uppsala för att fira nyttår 2010!  tjooho! /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0