En god morgon!

Hejsans! Uppe med tuppen! nu är det 40 min kvar tills vi åker. Hua.. Hoppas jag får byta om och få lugnande och få komma in på opeation på en gång, så det inte drar ut på tiden menar jag. Känner mig lite konstig, ovanligt lugn. Har dagit i mig en kopp kaffe, det är ju allt jag får dricka. Kaffe och vatten. Jag får som små-attacker och tänker NEJ jag vill inte, till vilken nytta då? Usch! Hanna ringde nyss, hörde inte ett skit vad hon sa. Jag lyssna men kunde inte forma orden. Blir väll lätt så när man är stressad inombords!

Nu ska jag klä på mig. Om jag skulle dö på operationsbodet så dör jag i fred! Inget otalt med nån. Jag blir en ande i frid och kommer flyga vidare direkt! så ni vet. /MADELEINE   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0