en bra söndag!

Nu är helgen snart över och jag kan tänka tillbaka på den med ett leende på läpparna vilken kanonhelg vilket drag. Det hände mycket oväntat och mycket som kommer gå till historien, tack allas vår Tove haha.
Det märks att jag har sovit i ett dygn för idag är jag jätte pigg och speedad enför kvällen som kommer.
Vaknade pigg och utvilad, gjorde mig en kopp kaffe och chillade i soffan med milou men rastlöseheten kom krypande och nu ska här fixas och donas lite.
Ska först ner till lägenheten o ta ut det sista inför morgondagen då städfirman kommer, stackars dom. Dom vet inte vad det är dom ger sig in på när dom entrar röklyan nummer ett. Jag får obehagskänslor såfort jag kommer dit som det vore ett spökhus men det är väl inte så konstigt för i vår lya där hände det både det ena och det andra. Kommer sakna det lite framförallt närheten till Dessa, men ibland för det för nära att bo vägg i vägg.
Men nu dröjer det inte länge förns jag bor i min egen snurrlya det kommer bli så fint å jag längtar till madde kommer hem och för inviga den med mig på vårt eget vis!

Men iaf, ikväll ska jag ju som sagt hem till Madde och ha våran opereranäsan- mys- snurr- flickingt och flamsig -  kväll där vi ska sitta och prata skvaller och om våra konstiga fantasier, JAG GILLART! Paketen är inslagna och nu behöver jag bara åka och fixa maten och godiset sen är det kirrat o klart.
Vi som här längtat så efter det här hjärtat, vi har det förbannat bra ihop!
Imorgon är det en ny vecka och sista veckan på lagret, känns faktiskt riktigt trist jag hade gärna stanna ett tag till! / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0