Nyårsafton!

Himlans trevlans igår! Jag skratta så jag höll på att kissa på mig flera gånger. Emma har en välldigt skön humor.Minst sagt! Klockan 3 var vi hemma! Lite mör idag men det går bra ändå!





                                                                               ♦



Nu har jag kommit in i en"turkperiod" igen verkar det som. sommar 2008 åkte jag tillTurkland 2 ggr och var som helt besatt. Det är nått med Turkiet för mig. Så nu är det Turkisk musik som dånar ur  mina lurar och högtalare, stackars Hans han hatar verkligenden den typen av musik.

Vet egentligen inte varför jag Älskar den turkiska andan. Jag dras dit av nån konstig anledning. Hela landet är bara så inbjudande och jag är så farsinerad av människorna där. Träffade många (inte alla) super sköna människor som jag fortfarande har kontakt med. Ja en sak vet jag och det är att jag ska dit igen, många gånger.  













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0