Näsan i fokus!!!!

Är precis hem kommen från Uppsala. Iadg har jag varit och hälsat på doktorn som ska förlusta sig på min näsa. Mamma var sällskap. Läkaren är en kvinna och det känns skönt. Dom berätta hur hela operationen skulle gå till och sen allt med narkos .. jag skulle vilja sövas så fort jag kommer innanför dörrarna där men det gick tydligen inte men jag skulle få lugnande i "väntan på operation" innan jag sövs ner iallafall, det är nog bäst för dom annars blir det nog ett helvete. För alla! Jag börjar bli riktigt nervös nu, jag kände hur pulsen snabba på så fort dom nämde ordet "operation" . Bara det liksom. Hua!
Jag ska fasta innan operationen och sen har jag också bestämt att jag inte ska röka en dag innan op och vara rökfri en vecka efter, det är med tanke på läkningsprossesen o allt, man vill ju att det ska bli så bra som möjligt och gå så fort som möjligt och om man kan göra NÅTT för att bidra lite till att det ska gå bra, så det är nog ett klokt beslut.
 Nu är det alltså nedräkning som gäller! Tordag nästa vecka är det dags. 7 dagar.
Ikväll det bara till att slappa i tv-soffan!

Imårn ska jag på, hör och häpna BACKSTREETBOYS konsert! jag och mamma ska gå, detta fick jag reda på igår men fan vad kul det ska bli. Jag älskar konserter! spelar ingen roll vad det är, det är sånt satans drag oavsett vem det är som spelar.
Jag och mamma har som en liten tradition att vi varje år går tillsammans och ser "Carolas julkonsert" det är riktigt mysigt,först går vi alltid ut o äter en brakmiddag o värmer upp med nått glas vin i kroppen innan vi entrar Globen! Det är otroligt mysigt o julkänslan är då på topp! Det är den jul vi Karlssons har! men i år blir det liiiite glassigare, då får vi finbesök från Norge och jag tänkte visa ett riktigt svenskt julbord! för julmat måste man ju ha! Älskar julmat det äts för sällan. 

Undrar vad Hanna har hittat på? spännande! ♦ Du är ett ljus i mörker snurran ♦ 

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0