Marry Christmas You Fuckers!

JULAFTON! Vilken super mysig afton det bjöds på igår. Firade jul för första gången hos min moster i sthlm på Ekerö. En vistelse över dagen, Janne körde 70km/tim både dit och hem så det tog ju sin lila tid, trodde Hans skulle få ett frustrations utbrott som han satt och vred sig varje gång vi passera en 90 skylt.



Allt det bjöds på var hemmagjort. ALLT..













Lilla kusin Philip är ett riktigt eneriknippe!



Väl hemma igen fira jag mamma och Hans lite jul med glögg och kakor.


JULDAGEN! Idag handlar det om chill framför tv:n, dricka lite glögg, ta ett låångt bad, göra sig vacker och senare åka till farmor på julmiddag, sen utgång förhoppningsvis! En riktig tradition! Så ikväll firar jag jul med pappas sida kan man säga fast jag är egentligen där för att äta god mat och önska min underbara farmor godjul! Nu sitter jag med en kopp K i sängen och kollar på gamla julfilmer som sänds på tv. Idag ska mamma få rulla håret på mig för ikväll tänker jag vara kvinna!!

Nej nu ska det skrapas triss-lotter! Hoppas på storkovan! ♦ Fan jag har nog lite julkänsla i kroppen ändå

CHILL ↓



HANNA RING MIG! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0