Helvetes veckan !!

En helvetes vecka har jag just varit med om. Gick bra på operationen men! efter att jag vaknat upp från narkosen började jag kräkas blod, blod som jag svalt under operation. Hade fastat hela dagen så jag var helt tom i magen och ingen energi alls, allt jag försökte dricka kom upp igen, hade inget annat val än att ligga var över natten med dropp. Brydde mig egentligen inte så mycket, jag ville bara sova var helt slutkörd. Fick dela rum med en kvinna som hade opererat halsen, vi prata inget men jag antar att vi delade smärtan.

Nu har jag gärnplattor som sitter fastsydd i näsan. Jag tänker att det är som en tandställning, så jag kallar den näsställningen men även så kallad Helvetets skapelse. Jag föredrar det sistnämda. På onsdag ska ställningen bort. Himmel vad skönt!! Det är något jag Så Så så ser fram emot. Kommer säkert göra ont och vara jätte obehagligt men det skiter jag i nu. Vill bara ha den BORT! Har också gått och blivit förkylld på kuppen. Snor som jag inte kan snyta ut + att jag inte känner någon smak på det lilla jag får i mig när jag äntligen lyckats gapa ordetligt så att jag får in gaffeln i mun innan all föda åkt av. Ja jisses vilket handikapp.

Har ätit så mycket smärtstillande dom senaste dagarna så jag är helt mör i huvet. Nu börjar jag trappa ner!

OCH.... !!!!! (TRUMMOR)  JAG HAR VARIT RÖKFRI I 8 HELA DAGAR NU! fan vad jag är bäst! Det har gjort mig gott. Tyvärr så kommer jag att ta ett.. el några glas alokohol på juldagen och då är det kört. Måste ju få röka om man dricker. Men man kan ju feströka försöker jag intala mig.

Ikväll anländer Hans också jätte trevligt! 2,5 vecka sen sist! ikväll blir det film och kebab. Romantik på hög nivå! ;)

Imårn ska jag på konstert med mamma ! Carolas jul ska vi se som är tradition varje jul! Inann blir det shopping och mat från hötorgshallen. sån där turkisk hamburgare. Fan vad gott.

Nu är Hans på ingång. /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0