det kunde gått illa

Fick nyligen en liten hjärtattack och ett stort jävla utrott mitt i fanna hills. Har ju legat hemma hela dagen med öronvärk och ryggvärk. Tänkte att jag skulle ta mig lite frisk luft för att rensa tankarna och ta upp ny eneri men det blev tvärtom. Skulle ta upp luren och dra iväg ett mess, med telefonen låg inte i "telefonfickan" och inte någonanastans heller. fuck me im famous ligger den kvar hemma? gick hem igen men inte fan låg den där heller ringde den flera gånger men hörde den inte. blev så jävla arg och lite små kjuk som jag är kunde ja inte låta bli att dra iväg en tår också, madde om någon vet att man bli lite skör när man inte är på topp, hehe!
jag gick tillbaka samma väg som jag började ifall jag skulle hitta den på marken ( jag måste sett ut som Birgitta i åsunda ronbinson när hon går med sin pinne och förstorningglas riktat mot marken när hon letar insekter, såååå, nääää)  och se på fan, hittade den bland några blöta löv och jag tror hela fanna hills hörde mitt "åhhh guuuuud!" så jag kunde lugnt traska vidare med party in the usa dunkande i lurarna!
Nu är min dag räddad och världens godaste middag står på menyn. Filmjölk, flingor med linfrö och en julskinksmacka. Ska äta vid tv ikväll för jag såg att du är vad du äter börjar nu, tänkte att jag kunde få känna mig snygg och smal i en timme.
skriver några rader senare, det händer säkert något intressant att skriva om. / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0